Preskoči na glavni sadržaj

PONOSNI PODRINJAC: Dautbašić Nedis - dobitnik priznanja „Srebrena značka“ Univerziteta u Sarajevu

Na svečanoj promociji 09. novembra 2013. godine u dvorani "Juan Antonio Samaranch" u Sarajevu dodijeljeno je 7.097 diploma diplomantima, magistrantima i doktorantima Univerziteta u Sarajevu koji su u protekloj 2012./2013. akademskoj godini završili prvi, drugi i treći ciklus visokog obrazovanja. Najuspješnijim studentima svakog fakulteta i akademije uručena su priznanja "Zlatna značka", "Srebrena značka" te "Povelja Univerziteta u Sarajevu". Među najuspješnijim studentima i ove godine su bili i studenti stipendisti Fondacije „Izvor nade“. Obavili smo razgovor sa jednim od njih.


• Možete li nam se predstaviti?

Moje ime je Nedis Dautbašić. Rođen sam 25. jula 1989. godine u Srebrenici. Završio sam Behram-begovu medresu u Tuzli, i nakon srednje škole sam upisao Elektrotehnički fakultet u Sarajevu, odsjek za Elektroenergetiku, gdje sam završio I i II ciklus studija. Trenutno studiram na Internacionalnom Burč Univerzitetu, na Elektrotehničkom fakultetu, III  ciklus.

• Na nedavnoj održanoj promociji diploma diplomantima, magistrantima i doktorantima Univerziteta u Sarajevu dobili ste priznanje „Srebrena značka“. Da li je bilo teško postići takav uspjeh?

Kada se čovjek dovoljno potrudi onda može mnogo da postigne. Najvažnije je imati cilj šta želimo, raditi na tome i naravno osloniti se na Allaha, dž.š..

• Ko vam je bio najveća podrška tokom studiranja?

Svakako da je to bila moja porodica. Veoma sam zahvalan majci i neni, koje su i mene i sestre i brata uvijek savjetovale da učimo u školi i budemo najbolji. Pored porodice posebno se zahvaljujem Fondaciji „Izvor nade“, jer sam bio njihov stipendista tokom ovih pet godina studija. Upravo su se oni brinuli o ambijentu u kojem sam živio ovdje pet godina.

• Šta za vas predstavlja Fondacija „Izvor nade“?

Fondacija „Izvor nade“ je tokom mojih studentskih dana preuzela ulogu koju je imala Behram-begova medresa u Tuzli dok sam bio srednjoškolac, odnosna majka i nena ranije. Zaista su se pobrinuli da ovdje u Sarajevu, najvećem gradu u BiH, živim u jednom zdravom, neiskvarenom ambijentu. Sa svojim aktivnostima su se pobrinuli da slobodno vrijeme iskoristim za dobre stvari.

• Da li ste zadovoljni aktivnostima koje organizuje Fondacija „Izvor nade“?

Naravno da sam zadovoljan, jer su te aktivnosti najviše pomogle meni. Rado sam se odazivao na brojne aktivnosti koje organizuje Fondacija, i ako Bog da, i u budućnosti će mi biti drago da budem dio ove Fondacije. Način na koji su mi pomogli je moj motiv da i ja nekom pomognem.

• Kako ste se odlučili da upišete doktorat na Burč Univerzitetu?

Kako sam već spomenuo I i II ciklus studija (Bachelor i Master) sam završio na Elektrotehničkom fakultetu u Sarajevu. Međutim kod upisa doktorata presudna je bila činjenica da doktorat zahtjeva više istraživačkog rada, a Burč Univerzitet ima izvanredne uvjete za to, u koje sam se već uvjerio.

• Kakav je vaš pogled na budućnost naše zemlje ?

Nadam se da će mnogi u našoj zemlji prepoznati rad Fondacije. Našem društvu su potrebne nove ideje i drugačiji način razmišljanja, poštenje i odgovornost. Samo na takav način možemo biti uspješni. Tako da vjerujem da dolaze bolja vremena, ali se svi moramo više potruditi. Smatram da je to naša dužnost prema onima koji su dali živote za ovu zemlju, među kojima je i moj otac.

Izvor: izvornade.com

Popularni postovi s ovog bloga

SVE ŽENE HARISA SILAJDŽIĆA: Nećete vjerovati sa koliko je žena bio u braku…

Haris Silajdžić (71), bivši član Predsjedništva BiH i šef bh. diplomatije, i Selma Muhedinović (41), nekada pjevačica, krunisali su ovih dana višegodišnju ljubavnu vezu brakom u jednom sarajevskom restoranu. Ovo je Silajdžiću, koji se povukao iz politike i u posljednje vrijeme se u javnosti pojavljuje kao autor poezije te nerijetko i kao analitičar događaja u arapskom svijetu, treći brak.

UZNEMIRUJUĆI SNIMAK: Pogledajte kako je brutalno ubijena Arnela Đogić iz Olova…

Tijelo ubijene Arnele Đogić iz Olova pronađeno je danas oko 13.00 sati u koritu rijeke Stupčanice. Beživotno tijelo pronađeno je stotinjak metara daleko od litice sa koje je bačeno u subotu. Osumnjičeni za ubistvo djevojke saslušani su u Tužilaštvu ZDK.