KAD OVO PROČITAJU, MNOGI VIŠE NEĆE UĆI U AVION: Pogledajte kakvu su strašnu istinu otkrile njemačke novine…
Nakon što je kopilot s psihičkim problemima srušio avion Germanwingsa mnoge aviokompanije požurile su uvesti pravilo da u pilotskoj kabini uvijek moraju biti dva člana posade, ali iskusni piloti to drže besmislenim jer i tada jedan pilot može u svakom trenutku srušiti avion, piše u nedjelju njemački list Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Čovjek uvijek traga za rješenjem, pogotovo nakon velike katastrofe poput one leta 4U 9525 u kojoj je u francuskim Alpama poginulo 150 ljudi, a problem sada pokušava riješiti cijela zajednica zračnih prevoznika.
Prema nalazima francuskih istražitelja kopilot Andreas Lubitz je namjerno usmjerio Airbus A320 u planinu, a posljednje minute je bio sam u kokpitu u koji nije htio pustiti kapetana leta koji je otišao u toalet.
Ko traži brzi odgovor, nalazi brzi odgovor: u svakom trenutku u kokpitu moraju biti dvije osobe, piše FAZ. Budući da uglavnom zbog štednje u avionu nema tri pilota ubuduće bi najmanje jedan stjuard ili stjuardesa došli u kokpit kako bi spriječili nesreće poput one u Francuskoj.
Američke aviokompanije već duže imaju to pravilo, a sada se pridružuju i evropske firme poput Easyjeta i Norwegiana, Ryanaira i Air Berlina te Lufthanse i Germanwingsa.
"To zvuči dobro, trebalo bi umiriti. Samo, ne donosi ništa", piše FAZ. "Ako pilot hoće može avion za dvije sekunde nepovratno srušiti".
Iskusni piloti govore da se ovdje radi o "prividnom aktivizmu" koji bi trebao umiriti javnost.
"Ako pilot hoće, može avion za dvije sekunde nepovratno srušiti" koristeći upravljač ili kormilo ili isključivanjem motora u kritičnom trenutku.
Pri tome stjuardesa ne može učiniti ništa jer nema pojma o tome šta pilot radi, a pogotovo ne može ništa protiv toga poduzeti.
"Protiv psihički oboljelog pilota koji je odlučio izvršiti samoubistvo stjuardesa je bespomoćna", navodi FAZ riječi pilota.
Ako se hoće povećati sigurnost mora se dokazati da su redovni psihijatrijski testovi svrhoviti, a naprosto staviti stjuardesu da sjedi u pilotskoj kabini je besmisleno.
Glasnogovornik Air Francea upozorio je na opasnost od više birokracije i novih propisa koji su u slučaju problema nekorisni.
Avionski stručnjak koji je zatražio da ostane neimenovan čvrsto smatra: "To ne daje niti 0,01 posto više sigurnosti".
Izvor: N1
Čovjek uvijek traga za rješenjem, pogotovo nakon velike katastrofe poput one leta 4U 9525 u kojoj je u francuskim Alpama poginulo 150 ljudi, a problem sada pokušava riješiti cijela zajednica zračnih prevoznika.
Prema nalazima francuskih istražitelja kopilot Andreas Lubitz je namjerno usmjerio Airbus A320 u planinu, a posljednje minute je bio sam u kokpitu u koji nije htio pustiti kapetana leta koji je otišao u toalet.
Ko traži brzi odgovor, nalazi brzi odgovor: u svakom trenutku u kokpitu moraju biti dvije osobe, piše FAZ. Budući da uglavnom zbog štednje u avionu nema tri pilota ubuduće bi najmanje jedan stjuard ili stjuardesa došli u kokpit kako bi spriječili nesreće poput one u Francuskoj.
Američke aviokompanije već duže imaju to pravilo, a sada se pridružuju i evropske firme poput Easyjeta i Norwegiana, Ryanaira i Air Berlina te Lufthanse i Germanwingsa.
"To zvuči dobro, trebalo bi umiriti. Samo, ne donosi ništa", piše FAZ. "Ako pilot hoće može avion za dvije sekunde nepovratno srušiti".
Iskusni piloti govore da se ovdje radi o "prividnom aktivizmu" koji bi trebao umiriti javnost.
"Ako pilot hoće, može avion za dvije sekunde nepovratno srušiti" koristeći upravljač ili kormilo ili isključivanjem motora u kritičnom trenutku.
Pri tome stjuardesa ne može učiniti ništa jer nema pojma o tome šta pilot radi, a pogotovo ne može ništa protiv toga poduzeti.
"Protiv psihički oboljelog pilota koji je odlučio izvršiti samoubistvo stjuardesa je bespomoćna", navodi FAZ riječi pilota.
Ako se hoće povećati sigurnost mora se dokazati da su redovni psihijatrijski testovi svrhoviti, a naprosto staviti stjuardesu da sjedi u pilotskoj kabini je besmisleno.
Glasnogovornik Air Francea upozorio je na opasnost od više birokracije i novih propisa koji su u slučaju problema nekorisni.
Avionski stručnjak koji je zatražio da ostane neimenovan čvrsto smatra: "To ne daje niti 0,01 posto više sigurnosti".
Izvor: N1