ZAŠTO OVO RANIJE NISU REKLI: Prijatelji kopilota Andreasa Lubitza koji je ubio 150 putnika otkrili mračni problem koji je on imao…
Francuski tužilac Brice Robin rekao je na
vanrednoj press konferenciji da je rušenje aviona bilo namjerno.
"Kopilot Andreas Lubitz je posljednjih deset minuta sam bio u kabini.
Sigurno je bio živ jer se čuje kako normalno diše. Nije rekao ni riječi.
Drugi pilot ga je iza vrata molio da ga pusti unutra. Nekoliko puta je i
zaplakao".
Tužilac Robin je tu tvrdnju iznio pozivajući se na audio snimku iz kokpita. Andreas Lubitz imao je 28 godina. I on i pilot bili su Nijemci.
Andreas Gunter Lubitz dolazi iz njemačkog gradića Montabaura, između Frankfurta i Bonna. U Germanwingsu je radio od 2013. godine, a iza sebe ima više od 630 sati leta. Licencu za letenje dobio je 2013. godine, a njegovi susjedi i prijatelji opisuju ga kao veselog mladića koji nije pokazivao znakove depresije.
Iako je često boravio kod roditelja u Montabauru, imao je stan u Düsseldorfu. Savezna uprava za civilno vazduhoplovstvo (FAA) potvrdila je da se Lubitz nalazi u prestižnoj bazi podataka certificiranih pilota što znači da je imao vrhunsko visoko obrazovanje i licencu te da je zdravstveno sposoban.
U međuvremenu, Spiegel izvještava da su Lubitzovi prijatelji izjavili da je on patio od premora i depresije 2009. godine i da je morao da napravi pauzu u obučavanju za pilota.
Tokom Lufthansine konferencije za novinare postavljeno je pitanje o ovoj pauzi, ali nije bilo jasnih odgovora.
Carsten Spohr, direktor Lufthanse, matične kompanije Germanwingsa, rekao je da je Lubitz poslije prekida prošao sve testove i dovršio obuku te da je mogao da leti bez ikakvih ograničenja ili uslova.
Na dan kada je pao avion, društvo pilota "LSC Westerwald e.V.", čiji je Lubitz bio član, na svojoj tranici odalo mu je počast:
"Članovi LSC Wedterwalda primili su vijest o pogibiji svojih kolega s najdubljom žalošću. Odajemo počast Andreasu kojem je posao pilota bio san još otkad nam se kao tinejdžer pridružio. Počeo je u školi jedriličarstva, a došao do upravljanja Airbusom 320. Znao je tačno kako će ispuniti svoje snove - one koji su ga sada odveli u smrt. Žalimo za gubitkom dragog člana, kao i ostalih 149 žrtava nesreće. Njihovim porodicama šaljemo najiskrenije suosjećanje. Nećemo zaboraviti Andreasa", napisali su njegovi kolege.
Predsjednik kluba "LSC Westerwald e.V."Klaus Radke izjavio je da ne prihvata procjenu francuskog tužilaštva da je kopilot namjerno oborio avion. "Ne vidim kako neko može da izvuče takav zaključak prije završetka istrage", rekao je Radke.
Izvor: N1