Preskoči na glavni sadržaj

AHMED EF. HRUSTANOVIĆ PRONAŠAO SREĆU: Zašto sam napustio Sarajevo i vratio se u svoju Srebrenicu?

Prije agresije na Bosnu i Hercegovinu na području općine Srebrenica bile su 23 džamije. Do sada je obnovljeno 18 džamija, a dvije su u fazi obnove. Jedan od šest srebreničkih imama je i Ahmed ef. Hrustanović.

To je mlad čovjek i u Srebrenicu se vratio prije godinu dana sa suprugom Nudžejmom, kćerkom Aišom i sinom Fatihom. U srebreničkom genocidu Hrustanović je izgubio oca Rifeta.


Hrustanović je do 1993. godine živio u selu Miholjevine. Nakon pada kote Biljeg, u selu zbog stalnog granatiranja više nije bio moguć normalan život te se Hrustanovićeva porodica preselila u Srebrenicu

Spas u konvoju

– Nastanili smo se te 1993. godine u blizini školskog igrališta. Babo je našao u jednoj kući sobicu. I kad kao dijete vidiš grad, zgrade, asfalt, puno ljudi, osjetiš i da ti je lijepo bez obzira što je rat. Kada se desio masakr na igralištu to je bila prekretnica da babo pošalje u Tuzlu mene, mamu i sestru putem konvoja. Jesam imao šest godina, ali to su sjećanja koja nikad ne blijede. Sjećam se kao da je juče bilo, kad smo kretali za Tuzlu i babo trči za nama, a ja plačem i govorim: „Babo neću te nikad više vidjeti“. I tako je i bilo. I zadnjih nekoliko godina u svemu tome ja pronalazim snagu da radim što više, da budem bolji, smireniji i da se na taj način osvetim onima koji su željeli i mene i sve druge da ubiju – kaže Hrustanović

Nakon što je konvojem otišao za Tuzlu sa majkom i sestrom Ahmed ef. ističe da „u Tuzli zapravo nije bilo ništa bolje nego u Srebrenici“

– Nakon nekog vremena iz Tuzle smo se preselili u Lukavac. I došla je ta 1995. godina. Čekali smo hoće li iko doći. I niko nije došao. Nije došao babo, dvojica amidža, dajdže, djedovi. Niko. Ipak, kad se čovjek osloni na dragog Allaha dž.š. opet bude dobro, uspio sam završiti medresu i fakultet, nastanio sam se jedno vrijeme u Sarajevu. Međutim, u meni oduvijek živi rahatluk koji sam mogao osjetiti na selu i manjim sredinama. Napustio sam sve to, i posao u Sarajevu i sve, onda sam neko vrijeme proveo u Lukavcu gdje sam radio kao vjeroučitelj. Tada su se otvorila vrata povratku u Srebrenicu. Vratio sam se i povratkom u Srebrenicu otvorilo se najbolje poglavlje u mom životu – ističe Hrustanović.

Hrustanović kaže da je njemu život u Srebrenici lijep i da je to grad koji ima budućnost.

– Srebrenica ima budućnost iz mnogo razloga, a najvažniji su bijeli nišani u Potočarima. Svaki nišan je stub naše domovine, stub naše Srebrenice. Onim ljudima koji vole Srebrenicu, koji je cijene i poštuju, bez obzira kako se zvali i koje vjere bili, za njih postoji budućnost Srebrenice – kaže Ahmed ef. Hrustanović koji i pored svih obaveza koje ima kao imam, nađe vremena da se bavi i pčelarstvom

Ljubav prema pčelama

– Pčele su moja velika ljubav. Ja volim prirodu, selo, behar i iskoristim svaki trenutak da uživam u prirodi. Jedna sura u Kur'anu nosi ime „Pčela“. Ljudi bi mogli mnogo toga naučiti od pčela. Kad vidiš kako pčele rade, vrte se, trude se, ne žale se i bez obzira na sve poteškoće stižu sve, onda bi i ljudi trebali učiti od pčela. Meni je drago da sam u svom gradu, da sam tu sa ljudima, da im mogu pomoći na bilo koji način, pa makar lijepom riječju – dodao je Hrustanović.

Ahmedov otac, Rifet Hrustanović, ubijen je u srebreničkom genocidu, a njegovo tijelo je pronađeno na više lokaliteta i u više grobnica koje su se nalazile u Bljećevoj i Glogovoj. Ukopan je u Potočarima 2012. godine, a pored njega su ukopani i njegova dva brata Hajrudin i Hazim, te Ahmedov djed Ismet.

Izvor: Faktor.ba/A.Mehmedovic

Popularni postovi s ovog bloga

UZNEMIRUJUĆI SNIMAK: Pogledajte kako je brutalno ubijena Arnela Đogić iz Olova…

Tijelo ubijene Arnele Đogić iz Olova pronađeno je danas oko 13.00 sati u koritu rijeke Stupčanice. Beživotno tijelo pronađeno je stotinjak metara daleko od litice sa koje je bačeno u subotu. Osumnjičeni za ubistvo djevojke saslušani su u Tužilaštvu ZDK.

SVE ŽENE HARISA SILAJDŽIĆA: Nećete vjerovati sa koliko je žena bio u braku…

Haris Silajdžić (71), bivši član Predsjedništva BiH i šef bh. diplomatije, i Selma Muhedinović (41), nekada pjevačica, krunisali su ovih dana višegodišnju ljubavnu vezu brakom u jednom sarajevskom restoranu. Ovo je Silajdžiću, koji se povukao iz politike i u posljednje vrijeme se u javnosti pojavljuje kao autor poezije te nerijetko i kao analitičar događaja u arapskom svijetu, treći brak.

DA VAM SRCE PREPUKNE: Dubravka Mijatović se herojski držala sve do jednog trenutka…

Bivša supruga glumca Marinka Madžgalja je na komemoraciji bila vidno potresena. Glumac Marinko Madžgalj sahranjen je jučer na Novom bežanijskom groblju uz prisustvo članova porodice, prijatelja i brojnih kolega. Prethodno su se svi oni od glumca oprostili na komemoraciji u ``Ateljeu 212``.