Preskoči na glavni sadržaj

UŽAS U BRATUNCU: Omer Salihović tvrdi da su mu opštinske vlasti bez njegovog znanja izmjestile kosti…

Bratunčanin Omer Salihović zvani Biber već 14 godina traži pravdu i kosti svojih najmilijih. Godine 2001. proširivan je put u Petrovdanskoj ulici u Bratuncu (nekada se ulica zvala Bosanska) i tom prilikom su, prema riječima Salihovića, opštinske vlasti i izvođači radova uklonili tri mezara članova njegove proodice bez njegovog odobrenja. Salihović, koji danas živi u Holandiji i  ranije se  obraćao medijima, ali ni to nije dalo rezultate, te se nada da će ovaj put neko čuti njegov vapaj.


- Kada sam 2000. godine došao ista je situacija bila sa putem kao i prije rata, bilo je mezarje gdje je uvijek bilo. Bila su tri mezara, moje nene Umke i sestara Zumrete i Zekije . Ponovo sam iz Holandije došao 2007. godine i tada sam ostao zaprepašten, mezarja nije bilo. Put nije bitan, to se moglo lako dogovoriti, ali gdje su kosti. Iživljavati se nad mrtvima to je zločin. Neki dan mi je jedan opštinski službenik koji radi u odjeljenju za urbanizam u Bratuncu, rekao da su mezarovi mašinama iskopani i premješteni u drugi dio njive. To je genocid nad mrtvima. Ja tražim da se izvrši iskopavanje, da vidimo jesu li njihove kosti tu, da se izvrši DNK analiza, da ih ponovo dostojno i po muslimanskim običajima ukopam - ističe Salihović pokazujući na ograđeni dio u kućnom dvorištu u kojem danas stoje stari nišani bez imena i prezimena.

 - Zagrađeni dio koji se može vidjeti i u kojem imaju nišani to nikad nije bilo prije rata, i osim toga taj nišan što vidimo nije okrenut prema islamskim propisima. Ja ne znam odakle to, ali ipak sam zagradio ogradom da se zna. Izgleda da su u tom ograđenom dijelu i kosti mojih članova porodice kako mi je rekao ovaj čovjek iz opštine - dodaje Salihović.

Salihović kaže da se obraćao opštini Bratunac, ali da to nije dalo nikakve rezultate.

- Obraćao sam se u opštini Bratunac,međutim, ostalo je to bez rezultata. Srušeni su pomoćni objekti. Ali hajd sve to, to je manje bitno, ali kosti mojih najmilijih to nikako ne mogu shvatiti. Pitam se gdje je ljudskost. Ovo je zločin nad mrtvima. Zločin je veliki ubiti živog čovjeka, a ovdje je osim toga nastojao da ubije i mrtve. Ako je bilo potrebe za izmještanjem grobova to su trebali pitati mene i imati moje odobrenje. Ako bude trebalo ja ću tužiti i opštinu, entitet, državu, koga god treba. Mrtvi se moraju poštovati - dodao je Salihović.

Izvor: rtvsrebrenica.org/Autor: Adem Mehmedović

Popularni postovi s ovog bloga

UZNEMIRUJUĆI SNIMAK: Pogledajte kako je brutalno ubijena Arnela Đogić iz Olova…

Tijelo ubijene Arnele Đogić iz Olova pronađeno je danas oko 13.00 sati u koritu rijeke Stupčanice. Beživotno tijelo pronađeno je stotinjak metara daleko od litice sa koje je bačeno u subotu. Osumnjičeni za ubistvo djevojke saslušani su u Tužilaštvu ZDK.

SVE ŽENE HARISA SILAJDŽIĆA: Nećete vjerovati sa koliko je žena bio u braku…

Haris Silajdžić (71), bivši član Predsjedništva BiH i šef bh. diplomatije, i Selma Muhedinović (41), nekada pjevačica, krunisali su ovih dana višegodišnju ljubavnu vezu brakom u jednom sarajevskom restoranu. Ovo je Silajdžiću, koji se povukao iz politike i u posljednje vrijeme se u javnosti pojavljuje kao autor poezije te nerijetko i kao analitičar događaja u arapskom svijetu, treći brak.

DA VAM SRCE PREPUKNE: Dubravka Mijatović se herojski držala sve do jednog trenutka…

Bivša supruga glumca Marinka Madžgalja je na komemoraciji bila vidno potresena. Glumac Marinko Madžgalj sahranjen je jučer na Novom bežanijskom groblju uz prisustvo članova porodice, prijatelja i brojnih kolega. Prethodno su se svi oni od glumca oprostili na komemoraciji u ``Ateljeu 212``.