Preskoči na glavni sadržaj

KĆERKA UHVATILA VLASTITU MAJKU SA SVOJIM MOMKOM: Ono što se zatim desilo zaprepastilo je sve…

Marie Summers planira se udati sljedeće godine, ali jedna vrlo važna osoba ne želi biti na toj svečanosti.

Njena kćerka Danni se ne može natjerati da gleda kako se njena mama udaje za Anthonyja Keya, muškarca kojeg je Marie ‘ukrala’ od svoje kćerke. Afera između Danninog bivšeg i njene majke Marie (44) gotovo je uništila porodicu. Ipak, Danni je svojoj majci oprostila izdaju.


– Neću ići na vjenčanje, to bi bilo nezgodno svima. Ne mogu zaboraviti šta se dogodilo, ali oprostila sam mami i sretna sam zbog nje. Majka je samo jedna. Nikad nisam mislila da će me ovako povrijediti, ali imala sam izbor – ili da oprostim ili da je izgubim. Nisam bila spremna izgubiti majku – priča Danni, koja je sada, kaže, sretna s novim partnerom Damionom Airthom.

Prekinula je s Anthonyem nakon što joj je on priznao da je imao se*s s njenom majkom. Slomljenog srca, napustila je grad u kojem je odrasla. Međutim, njena majka i Anthony su ostali zajedno, a nedavno su se i zaručili.

marie anthonyČovjek, koji je nekad bio njen ljubavnik, sada bi joj mogao biti očuh, ali Danni je sretna što opet ima majku u svom životu.

– Neki ljudi misle da sam luda jer sam joj oprostila, ali ona je moja majka, ja je volim. Ništa to ne može promijeniti. Mislila sam da je u pitanju samo se*s, ali oni su zaljubljeni. Anthony ostaje, moram se pomiriti s tim – kaže Danni, koja je počela izlaziti s Anthonyem u desetom mjesecu 2011. godine. Imala je samo 17 godina. Anthony, tada 30-godišnjak, bio je prijatelj brata njene majke.

– Znala sam da je šarmer, ali sviđala sam mu se. Tretirao me kao odraslu osobu, išli smo u kino, izlazili smo. Mama je primijetila da Anthony dobro izgleda, ali meni ništa nije bilo sumnjivo. Imala sam svoj stan, ali smo često išli i kod moje mame. Bila sam mlada, htjela sam izlaziti s prijateljima i nisam mogla shvatiti zašto on želi ostati kod kuće ili kod moje mame.

Nakon šest mjeseci, Anthony je pao i uganuo gležanj, pa je nekoliko sedmica ostao kod Dannine majke, jer navodno nije htio gnjaviti sestru s kojom je živio.

Njena majka Marie tvrdi da je naivno dopustila Anthonyju da ostane kod nje.

– Neću lagati, privlačio me, ali on je bio momak moje kćerki, mislila sam da se nikad ništa neće dogoditi.

Ipak, za kratko vrijeme, žena koja ima sedmero unučadi imala je se*s s momkom svoje kćeri.

Tehnička obrada: cikportal.com (CIK.ba)

Piše: doznajemo.com

Popularni postovi s ovog bloga

UZNEMIRUJUĆI SNIMAK: Pogledajte kako je brutalno ubijena Arnela Đogić iz Olova…

Tijelo ubijene Arnele Đogić iz Olova pronađeno je danas oko 13.00 sati u koritu rijeke Stupčanice. Beživotno tijelo pronađeno je stotinjak metara daleko od litice sa koje je bačeno u subotu. Osumnjičeni za ubistvo djevojke saslušani su u Tužilaštvu ZDK.

SVE ŽENE HARISA SILAJDŽIĆA: Nećete vjerovati sa koliko je žena bio u braku…

Haris Silajdžić (71), bivši član Predsjedništva BiH i šef bh. diplomatije, i Selma Muhedinović (41), nekada pjevačica, krunisali su ovih dana višegodišnju ljubavnu vezu brakom u jednom sarajevskom restoranu. Ovo je Silajdžiću, koji se povukao iz politike i u posljednje vrijeme se u javnosti pojavljuje kao autor poezije te nerijetko i kao analitičar događaja u arapskom svijetu, treći brak.

DA VAM SRCE PREPUKNE: Dubravka Mijatović se herojski držala sve do jednog trenutka…

Bivša supruga glumca Marinka Madžgalja je na komemoraciji bila vidno potresena. Glumac Marinko Madžgalj sahranjen je jučer na Novom bežanijskom groblju uz prisustvo članova porodice, prijatelja i brojnih kolega. Prethodno su se svi oni od glumca oprostili na komemoraciji u ``Ateljeu 212``.